۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی خبر داد؛

اهدای خون ۱۲۶ نفر از مردم شهرستان بشرویه به بیماران

اهدای خون ۱۲۶ نفر از مردم  شهرستان بشرویه به بیماران

بیرجند- مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: ۱۲۶ نفر از مردم نوعدوست شهرستان کویری بشرویه خونشان را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی زاده صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲۶ نفر از مردم شهرستان بشرویه با مراجعه به تیم سیار خونگیری انتقال خون استان که در هلال احمر این شهرستان مستقر شده بود قطرات حیات‌بخش خونشان را هدیه کردند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: مردم دیار بادگیرهای خراسان جنوبی مانند همیشه با مراجعه به واحد سیار خونگیری انتقال خون با اهدای خون خود نور امید را در چشمان بیماران نیازمند و خانواده‌هایشان روشن کردند.

وی همچنین ضمن قدردانی از مردم شهرستان بشرویه بابت انجام این عمل خداپسندانه افزود: در طول سال واحد سیار انتقال خون استان با مراجعه به مراکز شهرستان‌ها و شهرها و روستاهای استان که دسترسی به مراکز خون‌گیری ندارند امکان اهدای خون را برای این عزیزان فراهم می‌کند.

مهدی زاده همچنین از اهدای خون ۲۴ نفر از کارکنان مرزبانی نیروی انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت هفته فراجا خبر داد و افزود: کارکنان جان بر کف مرزبانی نیروی انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و با در دست داشتن تمثال شهدای گرانقدر با اهدای خونشان به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

کد خبر 6251564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha